Van idee tot event: organiseren in Wortegem-Petegem
Vanaf 17 december 2024 kunnen alle evenementenaanvragen digitaal ingediend worden via het platform Eaglebe. Dit platform biedt een gebruiksvriendelijke manier om aanvragen in te dienen, vergunningen te beheren en aanvullende informatie te verkrijgen. We hopen dat deze digitalisering het proces om een evenement aan te vragen vereenvoudigt en versnelt.
Om je goed voor te bereiden en te ondersteunen bij de overgang naar dit nieuwe systeem, organiseren wij een infoavond op dinsdag 17 december 2024 om 19u00.
De dienst communicatie, milieu en evenementen maakt je, samen met de brandweer en politie, wegwijs in de verschillende aanvragen, ondersteuningsmogelijkheden en veiligheidsaspecten. Deze avond hebben we het over het digitale evenementenloket Eaglebe, brandpreventie, afvalbeleid, de uitleendienst, het invoeren van activiteiten in de UiT-databank en nog zoveel meer.
De infoavond vindt plaats in de gemeentelijke feestzaal, Waregemseweg 35.
Om de infoavond goed voor te bereiden, vragen we om je vooraf aan te melden via https://forms.office.com/e/xfSd6y4A6j. Zo kunnen we voldoende ruimte en materiaal voorzien.
Als je op voorhand vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via evenementen@wortegem-petegem.be. We staan klaar om jou te helpen.
We kijken ernaar uit om je te verwelkomen op de infoavond en hopen dat deze digitalisering het organiseren van jouw toekomstige evenementen vergemakkelijkt.