Overslaan en naar de inhoud gaan
De dienst burgerzaken blijft tot 31 augustus 2020 op afspraak werken.
Andere diensten zijn vanaf 1 juli 2020 terug vrij toegankelijk, maar we raden sterk aan om nog een afspraak te maken.
Dit kan via het nummer 056 68 81 14 of via mail naar gemeente@wortegem-petegem.be.
Meer info over de maatregelen rond corona Ik heb hulp nodig

Een goede en snelle dienstverlening is voor het gemeentebestuur van groot belang. Daarom kunt u via dit elektronische loket, een aantal administratieve documenten en formulieren aanvragen, ook buiten de openingsuren van het gemeentehuis. Vele formulieren kunt u onmiddellijk online invullen, andere formulieren zijn pdf-documenten die u uitprint en opstuurt of meebrengt naar het loket. Bovendien kunt u uw dossier gemakkelijk zelf opvolgen, door middel van het refertenummer dat iedere aanvraag krijgt.

Het e-loket is 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 toegankelijk!

Voor wat kan u in ons e-loket terecht:

Bescherming van persoonsgegevens en privacy

Wij verwerken je gegevens conform de privacywetgeving. Voor meer informatie kan je hier onze privacyverklaring raadplegen.